FAQ
Cum se face o reclamație?

Pentru a face o reclamație, vă rugăm să completați formularul găsit aici LINK. După ce reclamația dvs. a fost înregistrată, departamentul nostru de reclamații vă va contacta.

Pot să returnez bunurile pe care le-am comandat?

Pentru a ne informa despre dorința dvs. de a returna, vă rugăm să completați formularul aflat aici LINK. După ce analizăm solicitarea dvs., consultantul nostru vă va oferi toate informațiile despre posibilitatea returnării.

Care sunt costurile si timpul de livrare al produsului ales de mine?

Informații despre metodele disponibile și costurile de livrare sunt disponibile la fiecare produs. Toate metodele de livrare și plată disponibile în magazin pot fi găsite la link-urile: Metode de livrare și Metode de plata.

Produsele au garantie?

Da, produsele noastre au garanție de la producător.

Detalii de contact

Hotline

Depozit pentru retururi:

Mexen Romania
Paxy - Mexen
410554 Oradea

Showroom Polonia:

Programul showroom-ului:
Lun - Sâm 10:00 - 21:00
RON: PL67 1600 1374 1846 6781 2000 0035
SWIFT/BIC PPABPLPK
tel: 00 40 31 229 53 48

Contacteaza-ne

Solicitați detalii și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.